Close

Login

Close

Εγγραφή

Close

Lost Password

Πυρά δέχεται το Online DRM του Xbox για την τρέχουσα αδυναμία των παικτών να χρησιμοποιήσουν τις κονσόλες τους

Με το πρόβλημα να επιμένει για τέταρτη ημέρα.

Το γεγονός πως η Microsoft αναζητά ολοένα και περισσότερους τρόπους για να μεταφέρει και να διατηρήσει ολόκληρο το περιεχόμενο των Xbox κονσολών της στο διαδίκτυο είναι ευρέως γνωστό, κάτι που ξεκίνησε με το Xbox Live (πλέον γνωστό και ως Xbox network), προχώρησε προς το επαναστατικό για τα πορτοφόλια των παικτών Game Pass και στην συνέχεια κατέληξε μέχρι και το μικρό και εξ ολοκλήρου digital Xbox Series S. Όμως, τα μονοπάτια που επρόκειτο να ακολουθήσει από εδώ και στο εξής η Microsoft είναι πολύ πιο μεγάλα, και εν συνέπεια πολύ πιο αμφιλεγόμενα.

Το επόμενό της βήμα θα είναι η δημιουργία ενός συνδρομητικού κουτιού (κάτι σαν το Amazon Fire Stick που είναι στην ουσία ένα στικάκι που μοιάζει με USB και ένα χειριστήριο) το οποίο θα επιτρέπει στους παίκτες να το συνδέσουν σε οποιαδήποτε Smart τηλεόραση θέλουν και να παίξουν με το χειριστήριό τους μέσω cloud, χωρίς να απαιτείται η κατοχή κάποιας κονσόλας, ενώ παράλληλα κινητοποιούνται και προς την δημιουργία μιας Samsung TV εφαρμογής με παρόμοια χρήση για την μεγαλύτερη ελαχιστοποίηση απαραίτητων συσκευών, με την κίνηση αυτή να ονομάζεται πρωτοβουλία Xbox Everywhere και να αναμένεται να γίνει διαθέσιμη μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Την ώρα όμως που η Microsoft είναι απασχολημένη με την όπως φαίνεται μέχρι στιγμής εξάλειψη των ίδιων της των κονσολών για χάρη του Game Pass, οι ίδιες της οι κονσόλες αντιμετωπίζουν ένα τεράστιο πρόβλημα. Συγκεκριμένα, εδώ και τέσσερις ημέρες πολλοί από τους παίκτες που έχουν στην κατοχή τους Xbox κονσόλες (και φαίνεται πως διαμένουν στην Ευρώπη) αδυνατούν να αγοράσουν νέους τίτλους, να ανοίξουν αυτούς που έχουν ήδη αγοράσει αλλά και να κάνουν εκκίνηση μιας cloud gaming συνεδρίας, παρόλο που έχουν συνδεδεμένες τις κονσόλες τους στο διαδίκτυο. Το πρόβλημα αυτό αναγνωρίστηκε για πρώτη φορά την Παρασκευή 6 Μαΐου από την Ομάδα Υποστήριξης του Xbox και, παρόλο που μέσα στο Σαββατοκύριακο δηλώθηκε πως επιλύθηκε δύο φορές, οι παίκτες συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα μέχρι και σήμερα.

 

Για το ζήτημα αυτό κατηγορείται δριμέως το Online DRM του Xbox, το οποίο απαιτεί από τους παίκτες να βρίσκονται συνεχώς online, καθώς, ακόμη και αν έχουν αγοράσει έναν τίτλο, ο τίτλος αυτός θα πρέπει να περάσει μια online δοκιμή πριν την εκκίνησή του. Σύμφωνα με τον λογαριασμό του Twitter Does it Play, ο οποίος ελέγχει όλους τους τίτλους σε όλες τις πλατφόρμες για να δει αν μπορούν να παιχτούν offline, η τρανταχτή πλειοψηφία των Xbox τίτλων απαιτούν σύνδεση στο διαδίκτυο κατά την εκκίνησή τους, κάτι που δεν ισχύει για τους ίδιους τίτλους στις PlayStation και Switch κονσόλες. Αν λοιπόν για παράδειγμα πέσουν οι PlayStation servers, οι παίκτες θα συνεχίσουν να έχουν την ικανότητα εκκίνησης όλων των offline τίτλων που έχουν αγοράσει (με μερικές φυσικά εξαιρέσεις όπως του Gran Turismo 7), γεγονός που αποδεικνύει την προβληματική φύση του Online DRM πολιτικής του Xbox και τον χείμαρρο ζητημάτων που έφερε η πτώση του Ευρωπαϊκού server.

Τα προβλήματα όμως που αντιμετωπίζουν οι παίκτες δεν είναι το μόνο μείζον ζήτημα της Online DRM πολιτικής. Με τον Phil Spencer -και την υπόλοιπη ομάδα του Xbox- να προωθεί συνεχώς την σημαντικότητα της προστασίας και διατήρησης των τίτλων και της ιστορίας τους, κυρίως μέσω του εκτεταμένου backwards compatibility προγράμματός τους, η τροπή των γεγονότων αποτελεί σίγουρα μια ντροπιαστική κατάσταση, καθώς αν για οποιονδήποτε λόγο πέσουν οι Xbox servers και δεν ανακτηθούν, όλοι οι τίτλοι που κατέφθασαν μόνο σε αυτές τις κονσόλες θα χαθούν για πάντα, με τους developers να καθίστανται ανήμποροι να τους διατηρήσουν ικανούς να παιχτούν.

Latest news
Featured Review

Helldivers 2 | Review

8

Στην ίδια κατηγορία:

0
0

    Άφησε ένα σχόλιο

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Thanks for submitting your comment!