Close

Login

Close

Εγγραφή

Close

Lost Password

Ο Phil Spencer παραδέχεται πως το Xbox δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το PlayStation

Ενώ αναφέρει πως η κυκλοφορία σπουδαίων τίτλων δεν θα ανατρέψει την "μάχη".

Αφήνοντας στην άκρη την αμφιλεγόμενη και πλέον κάπως απίθανη να ολοκληρωθεί εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft, μπορούμε να δούμε πως οι αντικρουόμενες πλευρές του “console war” διατηρούν πολύ πιο ξεκάθαρες θέσεις άπ’ όσο ένα μεγάλο τμήμα των gamers αρχικά πίστευε. Το PlayStation brand βρίσκεται σε συνεχή άνοδο, με τις πωλήσεις του PS5 να ξεπερνούν συνεχώς νέα ορόσημα, οι παίκτες να έχουν ήδη αποκτήσει μια πληθώρα αξιόλογων first-party τίτλων, και το μέλλον του να μοιάζει λαμπρό, καθώς ετοιμάζεται να λανσάρει το δεύτερο επίσημο κύμα αυτής της γενιάς με το νέο PS5 μοντέλο, το PS5 Pro, και τα πολυάριθμα περιφερειακά του.

Από την άλλη, το Xbox brand τα βρίσκει πολύ πιο σκούρα, με τις πωλήσεις των Xbox Series X/S να βουλιάζουν, τους παίκτες να αγανακτούν για την έλλειψη first-party τίτλων, και η πρόσφατη κυκλοφορία του Redfall που απογοήτευσε τόσο τους κριτικούς όσο και τους παίκτες να αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα. Ήταν λοιπόν απολύτως λογικό να φτάσει η στιγμή για μια επίσημη και κατατοπιστική δήλωση από την πλευρά της Microsoft, όπως όμως φαίνεται αυτά που ειπώθηκαν δεν θα καθησυχάσουν ιδιαίτερα το Xbox fandom.

Συγκεκριμένα, κατά την διάρκεια μιας νέας συνέντευξης του Phil Spencer με το Kinda Funny Games, ο CEO των Xbox Game Studios δήλωσε ότι γνωρίζει καλά την τρέχουσα θέση στην οποία βρίσκεται το Xbox, και πως η ομάδα του δεν έχει άλλη επιλογή από το να βρει το δικό της μονοπάτι προς μια πιθανή επιτυχία, αντί να ακολουθήσει στη σκιά του PlayStation.

«Θέλουμε το Xbox να είναι κάτι που οι άνθρωποι που αγοράζουν τις κονσόλες μας να μπορούν να αισθάνονται ως μέλη ενός πλήρους οικοσυστήματος. Είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι σε αυτό. Δεν προσπαθούμε να ξεπεράσουμε την Sony ή την Nintendo, δεν υπάρχει νίκη ή λύση για εμάς»

Επιπλέον, ανέφερε πως ότι το να φτιάξουν απλώς καλά παιχνίδια δεν είναι η λύση στα προβλήματα της Microsoft, σε αντίθεση με το τι μπορεί να πιστεύουν πολλοί παίκτες. «Δεν είναι αλήθεια ότι αν δημιουργήσουμε υπέροχα παιχνίδια, θα δείτε τις μετοχές της κονσόλας να αυξάνονται μαζικά», δήλωσε ο Spencer. «Το να επικεντρωθούμε σε σπουδαία παιχνίδια, δεν σημαίνει ότι θα κερδίσουμε αυτόν τον αγώνα κονσολών».

Ύστερα, συνέχισε λέγοντας πως «Δεν υπάρχει περίπτωση όπου κάτι σαν το Starfield να είναι 11/10, και αυτό από μόνο του να οδηγήσει τους ανθρώπους να πουλήσουν τις κονσόλες τους», ενώ ολοκλήρωσε τον συνειρμό αυτό δηλώνοντας πως η μάχη χάθηκε ήδη από την προηγούμενη γενιά με το PlayStation 4, καθώς οι παίκτες έχουν ήδη χτίσει τις ψηφιακές τους βιβλιοθήκες, και λόγω backward compatibility που τους επιτρέπει να παίζουν τους ίδιους τίτλους και στις κονσόλες αυτής της γενιάς, δεν επιθυμούν να εγκαταλείψουν τους τίτλους που ήδη έχουν στην κατοχή τους, με αποτέλεσμα να παραμένουν στην ίδια οικογένεια κονσολών.

Οι δηλώσεις αυτές δείχνουν να αποπνέουν μια αίσθηση όχι μόνο απογοήτευσης, αλλά και ηττοπάθειας, γεγονός που σίγουρα θα εκνευρίσει όσους παρέμειναν μέχρι τώρα “πιστοί” στο Xbox brand. Βλέποντας τα επιτεύγματα του PlayStation να πολλαπλασιάζονται με γοργούς ρυθμούς χάρη στους εξαιρετικούς first-party τίτλους του αλλά και την ασυναγώνιστη επίδοση των third-party τίτλων του σε σύγκριση με τις υπόλοιπες πλατφόρμες, η σκέψη ότι ακόμα και η δημιουργία ποιοτικών τίτλων δεν θα φέρει το Xbox στα “ίσια” του μπορεί να αποκαλύπτει πως αυτός ο τομέας της Microsoft αρχίζει να γκρεμίζεται, και πως η εστίασή της στο Game Pass είναι η τελευταία τους ελπίδα για να διατηρήσουν την θέση τους.

Πηγή.

Latest news
Featured Review

Helldivers 2 | Review

8

Στην ίδια κατηγορία:

0
0

    Άφησε ένα σχόλιο

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Thanks for submitting your comment!